Методична скарбничка

Методична проблема закладу : «Використання інноваційних форм  практичної діяльності на уроках, з метою підвищення мотивації  до навчання"

1. Методична рада (9 осіб)

2. Структура науково-методичної роботи:


Навчально методичні лабораторії вчителів (8):

  • початкових класів;
  • гуманітарних наук;
  • іноземних мов;
  • охорони здоров'я;
  • природничих наук;
  • художньо-естетичних предметів;
  • математичних і технічних наук;
  • суспільних наук та зарубіжної літератури.

3. Лабораторія інноваційних

сучасних технологій.

Педагогічні принципи : 

 1. Створювати сприятливі умови для повноцінного всебічного розвитку дитини. 

 2. Вчити учнів бути конкурентно спроможними в суспільстві .

3. Допомагати їм у розкритті себе як особистості .

Міжнародний форум "Інноватика в сучасній освіті"
Міжнародний форум "Інноватика в сучасній освіті"

Академічна доброчесність

Новий закон «Про повну загальну середню освіту», що ухвалений українським парламентом 16 січня, містить норму щодо забезпечення академічної доброчесності у сфері загальної середньої освіти.

Зокрема, законом встановлений обов'язок учнів та вчителів дотримуватись академічної доброчесності та види відповідальності за виявлені факти її порушення.

Забезпечення дотримання принципів академічної доброчесності у школі покладено на керівників та інших педагогічних працівників закладу освіти.

Види порушення академічної доброчесності у школі

Законом визначено, що порушеннями академічної доброчесності у системі загальної середньої освіти є: академічний плагіат, фабрикація; фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ'єктивне оцінювання.

Також порушеннями академічної доброчесності є такі форми обману, як:

  • надання педагогічними працівниками та іншими особами допомоги учням під час проходження ними підсумкового оцінювання (семестрового та річного), державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання, не передбаченої умовами та/або процедурами їх проходження;
  • використання учнем під час контрольних заходів непередбачених допоміжних матеріалів та/або технічних засобів;
  • проходження процедури оцінювання результатів навчання замість інших осіб;
  • необ'єктивне оцінювання компетентностей педагогічних працівників під час атестації чи сертифікації.

Педпрацівники, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності

  • не можуть бути залучені до проведення процедур та заходів забезпечення і підвищення якості освіти, учнівських олімпіад та інших змагань;
  • не можуть бути допущені до позачергової атестації, що має на меті підвищення кваліфікаційної категорії або присвоєння педагогічного звання;
  • не можуть отримувати будь-які види заохочення (премії, інші заохочувальні виплати, нагороди тощо) протягом одного року;
  • можуть бути позбавлені педагогічного звання.

Факт порушення академічної доброчесності враховується під час

  • вирішення питання про притягнення педагогічного працівника до дисциплінарної відповідальності;
  • конкурсного відбору на посаду керівника закладу освіти.

Відповідальність учнів за порушення академічної доброчесності

  • зауваження;
  • повторне проходження підсумкового оцінювання;
  • повторне проходження державної підсумкової атестації;
  • повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;
  • позбавлення отриманих із порушеннями академічної доброчесності академічної стипендії, призових місць на учнівських змаганнях, турнірах, олімпіадах, конкурсах.

Рішення щодо факту порушення академічної доброчесності

Рішення про встановлення факту порушення педагогічним працівником академічної доброчесності та визначення виду академічної відповідальності приймає педагогічна рада за участю працівника та/або його законного представника.

Рішення про академічну відповідальність учнів приймає педагогічний працівник, який виявив порушення академічної доброчесності, або педагогічна рада закладу освіти відповідно до положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Рішення про позбавлення учня академічної стипендії, призових місць на учнівських змаганнях, турнірах, олімпіадах, конкурсах, отриманих із порушеннями академічної доброчесності, приймає орган (посадова особа), який їх надав (присвоїв) у порядку, визначеному законодавством.

Складено на підставі статті 43 Закону України «Про повну загальну середню освіту», що ухвалений Верховною Радою України 16 січня 2020 року.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ 

можна скачати за посиланням:

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати